香港評級     為公義社會發聲! 登入       忘記密碼     註冊為會員    關於及聯絡我們 2024-03-29 00:43
熱門搜尋:   Nu Skin   Apple iPhone 5s   Samsung   色魔系列   電訊服務   中國打貪
登入 使用 Facebook 賬號登入
電郵 / 用戶名
密碼
自動登入 (30天)
註冊為會員       忘記密碼
登入
忘記密碼
電郵 / 用戶名
熱門分類 美容 婚嫁 色魔 餐廳 醫療 家電 機構 公務員 好人
  Shynne Beauty & Spa 心悅纖體美容中心 (公司類別)  
行業類別 : 化妝 美容 美髮 (更多...)
分店/分支/地區 : 銅鑼灣 Causeway Bay
聯絡人 :
聯絡方式 : 28811656
地址 :
公司/機構網址 :
事件發生日期 : 2015-01-22
評論時間 : 2015-01-23 14:47
評論者 IP 地址 : (只限2星級會員可見)
評論者
taobaogroup@hotmail.
分享及收藏
黑店 Shynne Beauty Spa, 又叫VS beauty

 
前排經groupbuyer買左個團購包括 電眼睫毛+精華按面+水份面膜+眼部激光+送一部洗面機, 今日去用啦。 去完真係想投訴佢。之後上網search 下先知呢間係黑店。 既然中左招, 唯有上黎話俾大家知, 因呢間野成日都做團購的, 希望大家買團購時小心d.

話說一入去, 美容師態度已經唔好, 不過我見佢幾忙, 可以理解。 點知訓左落床, 幫我包起d 頭髮時已經開始sell, 話佢地冇錢賺, 要我join course, 又話個眼部激光護理只係點一點, 唔會見到效果, 要我加錢做full facial 先肯幫我做。 我唔加, 佢就話咁唔幫我做, 反正見唔到效果。 跟住電睫毛同full mask, 之後佢出左去勁耐都唔返黎, 我塊面d 水都俾塊mask 吸返晒, 後來睇錶,塊mask 敷左差唔多1 hr, 早知唔要好過. 起mask期間仍然係咁sell, 我索性扮啞任佢講。 之後佢做精華按面, 不過其實係搽上塊面就算, 完全冇按面, 跟住cream 都冇搽就叫我起身。出到去, 巡例俾人sell, 但我已經好不滿佢地既手法, 當然唔會join. 臨走我問佢俾埋部洗面機我, 點知佢地叫我等寫字樓call 我, 我問幾耐會call 我, 佢話有貨就會call. 跟住我一出門口, 就聽到佢地講我壞話, 話我唔join course.

其實佢地覺得蝕既, 就唔好做呢個offer, 我冇責任俾錢佢地賺ga, 而且咁既態度, 仲想我join? 唔係下fa. 如果31 號前仲係冇洗面機, 我會考慮去海關告佢違反商品說明條例, 希望可以阻止佢再欺騙消費者。 P.s. 間野叫Shynne Beauty Spa, 又叫VS beauty. 個團購仲賣緊。 m.groupbuyer.com.hk/#detail?code=shynne_08012015

 

搜尋關鍵字: 黑店 Shynne 電眼睫毛

大眾認同: 15 人       回應: 2 篇       觀看: 6876 次

誠信/專業性/廉潔 : 1
服務態度/質量 : 2
環境衛生 : 5
快捷速度 : 2
企業社會責任/良心 : 1
價錢 : 4

整體 1 分
 
 
我對本評論認同度:   高分代表更認同評論者的內容
大眾認同度 : 8.1分 (15人)
相關評論
【Shynne Beauty & Spa 心悅纖體美容中心 】 又係 hardsell
公司 - 化妝 美容 美髮
日期: 2014-06-03,   評分: 5,   大眾認同度: 9分 (9人)
【The Spa House】 大家小心 美容院黑店
公司 - 化妝 美容 美髮
日期: 2014-05-11,   評分: 4,   大眾認同度: 5分 (2人)
【Hair de Home】 電完頭髮接近唔捲 但似粟米鬚咁!
公司 - 化妝 美容 美髮
日期: 2014-06-01,   評分: 4,   大眾認同度: 8分 (6人)
【Hair de Home】 成肚氣
公司 - 化妝 美容 美髮
日期: 2014-06-01,   評分: 4,   大眾認同度: 10分 (3人)
【Hair de Home】 唔專業 態度差
公司 - 化妝 美容 美髮
日期: 2014-06-01,   評分: 5,   大眾認同度: 10分 (2人)
專題評論

冷氣機

除皺面霜

中國打貪

汽車

防毒軟件

手機 電訊

貓狗糧安全
回應
Yin
0
1 回應, 共 2 回應 2015-03-23 20:31       1.64.*.* (HK - Central District)
 
我都一樣係vs beauty 買左幾萬蚊既course . 又係成日book 唔到日子,我問點解星期六日成日full, 個staff 話啲VIP 留曬位。我問點至做到VIP ,佢話十幾廿萬至係VIP. 甘我地一樣比曬錢,但又無時間比我做,我地比左既錢唔係錢?我都一樣係消費者,但無適當待遇。我好想投訴
回應
jacgulinewong
0
2 回應, 共 2 回應 2015-07-09 01:42       182.239.*.* (HK - Kwai Chung)
 
我們都是這間黑店客,有個好師父幫我問她做完叫你買十次,你同佢門傾就會叫你補錢轉pain買多些,你問他們師父是否一定會係到做,佢就答你師父在這已簽約,唔夠一個月,那師父沒有做問她們我晒了咁多錢你現在同我說佢冇做,根住就同我說你轉其他師父一樣可做,再講這裹沒有員工簽合約,太不負責任,希望你們小心
請選擇評論類別